Zmiana partycji

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 15:28:30 MET DST

Witam

Mam taki mały problem. Otóż zakupiłem laptota toshibę z dyskiem 160 GB na
którym zainstalowany jest windows vista (tak na marginesie z powodu nie
znalezienie grupy visty napisałem tu ale myśle ze nikt mnie od razu nie
skarci za to :) ). Dysk był podzielony na 2 równe partycje po niespełna
80GB. Wykorzystałem programik BootIt, zmniejszyłem partycje C do 35 GB i
teraz mam pewien problem. Nie mogę przydzielić tego pozostałego miejsca z
partycji C do kolejnej D. Dodam że obie partycje zarówno C jak i D są
partycjami primary, nie wiedzieć czemu, więc może tu tkwi problem. I teraz
pytanie czy można coś temu zaradzić czy pozostaje tylko usunięcie partycji D
i stworzenie nowej wykorzystując całe wolne miejsce ?

Tak na marginesie zapytam jeszcze o jedną sprawę, otóż BootIt wyświetla mi
jeszcze jedną partycję o wielkości 1,5 GB na samym początku chyba o kodzie
27h. Ktoś wie cóż to może być za partycja ? Bo normalnie w systemie widoczna
nie jest. Oczywiście pomijam diskpart czy też konsolę zarządzania bo tam też
jest widoczna

Dzięki i pozdro