AC Freezer 64 Pro i jego obroty

Autor: bogas <bodzio82_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 15:35:33 MET DST

Witam,
założyłem niedawno nowe chłodzenie na procesor, mianowicie AC Freezer 64
Pro, powinien on mieć automatyczną regulację obrotów ale nie wiem czemu cały
czas ciągnie na maksymalnych obrotach. Poprzednio miałem na tym Athlonie 64
2800+ (płyta Gigabyte GA-K8NS ) boxowe chłodzenie i automatyczna regulacja
obrotów była. W związku z tym moje pytanie gdzie może tkwić problem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

B.D.