Re: Komputer multimedialny (media center) domowej

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 09:15:17 MET DST

 Raack <raack@o2.pl> napisał(a):

> Co jakis czas na gieldzie wpada mi rece profesjonalny naped tasmowy,
> czasem z CD SCSI, czasem na dwa CD w solidnych i =B3adnych obudowach od
> SUNa, HP i takie tam do serverow. W takiej obudowie miesci sie na styk
> plyta mini-ITX (17x17cm), dysk 2,5, DVD i zasilacz (sama p=B3ytka). Taki
> komputerek stoi u mnie (w domu) gora miesiac. Przy wiekszej imprezie
> zawsze ktos go odkupuje. Z czesciami nie ma problemu, ale tylna sciana
> do przerobki i bez tarczowego pilnika do metalu nie bardzo da sie
> ladnie zrobic.

to jest jedna sciezka, a nalezy wspomniec o drugiej: brak obudowy, komponenty
upakowane w koszyczku rattanowym, a to we wnece pod TV, zalety: taniej,
wieksze pole manewru (chlodzenie!), prawie calkowita transparentnosc dla
wzroku - wlasciwie widac tylko wtyczke usb i czujnik pilota, nadajnik
klawiatury/myszki...