Re: SB Live vs zintegrowana AC97

Autor: Marcin <mwlodarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 09:12:24 MET DST

> Taka VIA poradzi sobie swietnie. Czasem zdarzaja sie trzaski, gdy
> przerwanie jest dzielone z innym urzadzeniem. Warto wtedy przeniesc
> karte do innego slotu. Rownie skuteczne jest obnizenie PCI latency
> (czy jakos tak w BIOSie).

A ja meczylem sie bardzo dlugo z VIA KT333 i w koncu sie poddalem :-( Trzaski
(choc rzadkie) to jednak mnie bardzo irytowaly...
Probowalem wszystkich slotow, roznych driverow, wgralem naawet zmodowany bios
zeby ustawiac pci latency ... i nic ... czasem bylo lepiej czasem gorzej, ale
nigdy ok.
Oczywiscie zgadzam sie z przedmowcami: Live jest lepszy, ale nie wiem czy z
kazdym chipsetem... w moim pececie nie udalo mi sie i live lezy w szafce...