Re: Komputer multimedialny (media center) domowej

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 22:35:43 MET DST

On 9 Lip, 21:07, " artur" <artur...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> No tak, ale chcialbym zebrac doswiadczenia kogos kto juz cos takiego zrobil.
> Wiem, ze takie obudowy sa (wybor jest calkiem spory), ale wiem tez ze
> problemem jest dopasowanie wszystkich czesci w ten sposob, aby nie byly zbyt
> duze coby po prostu dalo sie je zamknac w takiej mniejszej obudowie.
>
> Moze ktos sie podzieli doswiadczeniami?
>
> Pozdrawiam,
> art
>
> --

Wpisz w google mini-ITX lub micro-ITX. Nie wiem czemu nie chce mi sie
wczytac ta podana strona.
Co jakis czas na gieldzie wpada mi rece profesjonalny naped tasmowy,
czasem z CD SCSI, czasem na dwa CD w solidnych i ładnych obudowach od
SUNa, HP i takie tam do serverow. W takiej obudowie miesci sie na styk
plyta mini-ITX (17x17cm), dysk 2,5, DVD i zasilacz (sama płytka). Taki
komputerek stoi u mnie (w domu) gora miesiac. Przy wiekszej imprezie
zawsze ktos go odkupuje. Z czesciami nie ma problemu, ale tylna sciana
do przerobki i bez tarczowego pilnika do metalu nie bardzo da sie
ladnie zrobic.