Re: Ocena zestawu

Autor: Roman \ <seek80_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 00:14:27 MET DST

gambiting pisze:
> Zestaw bardzo dobry,przyszłościowy,stabilny,dający dobre możliwości
> OC.
No taki mocno przyszłościowy to nie. Jestem pewien, że już Intel się
postara żeby nie chodziła na nim generacja procesorów po Perynie. ;) Ale
jakoś mi to nie przeszkadza.
Bardziej mnie zmartwiło, że na tą płytę mogę wcisnąć 8GB DDR2 lub 4 GB
DDR3. Widzicie w tym sens? Bo ja nie. Ok. Jak nie znajdę płyty
obsługującej te standardy w odwrotnych proporcjach - to olewam DDR3. AMD
i tak będzie się trzymało dwójek przez dłuższy czas, więc nie wyginą tak
prędko.

> A co do gothica - jeżeli jest to twoje jedyne kryterium wyboru
> grafiki - kupuj radeona,jeżeli nie - bierz geforca.W przeważającej
> większości testów 7900gs bije na głowe X1950.
Tak, wiem. Właśnie dlatego mam dylemat. :\

> Gothic nie jest żadnym
> wyznacznikiem jakości jak o to chodzi,ponieważ jest to gra tak
> zabugowana i źle napisana że widziałem na własne oczy jak tnie na
> 8800gto i Core 2 Duo 6600.Ja polecam geforca.
Ale zacina się przy większej walce, czy przy wczytywaniu nowych
obszarów? To drugie jakoś przeżyję. W końcu popszednie części już mnie
do tego przyzwyczaiły, ale to pierwsze z pewnością szybko zniechęci mnie
do gry.

> Jednak jeszcze jedna
> opcja którą możesz wziąść pod uwagę to kupić taką samą płytę
> główną,tylko odrobinkę wyższy model,z dwoma złączami pciex,ponieważ
> chipset P35 ma natywne wsparcie dla CrossFire.W takim układzie weź
> radeona,a zawsze jak będziesz potrzebował coś więcej to po prostu
> kupisz drugiego.Ja jednak nadal polecam geforca.Pozdrawiam
SLI/CrossFire jakoś mnie nie bawi. Jestem przekonany, że lepiej wyjdę na
wymianie karty na lepszy model.

--
Pozdrawiam
Roman "Seek" Sęk