Re: Ocena zestawu

Autor: gambiting <gambiting_at_gmail.com>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 23:00:12 MET DST

On 4 Lip, 17:22, "Roman \"Seek\" Sęk" <see...@NOSPAM.o2.pl> wrote:
> Witam,
>
> Szykuję się właśnie do zakupu zestawu komputerowego i chciałbym prosić o
> porady dotyczące wyboru komponentów. Zestaw będzie służył głównie do
> gier i programowania, przy czym nie nastawiam się na najnowsze
> produkcje. Od kilku lat miałem przerwę w graniu i sądzę, że starsze i
> obecne tytuły dostarczą mi rozrywki na dłuższy czas.
>
> Intel Core 2 Duo E4300 BOX od 405
> GigabyteGA-P35C-DS3Rod 475
> // W ten sposób jestem gotowy na następne generacje procesorów i pamięci
>
> GoodRAM/Patriot 2x1GB DDR2 667MHz cl5 od 300
> [...]

Zestaw bardzo dobry,przyszłościowy,stabilny,dający dobre możliwości
OC.A co do gothica - jeżeli jest to twoje jedyne kryterium wyboru
grafiki - kupuj radeona,jeżeli nie - bierz geforca.W przeważającej
większości testów 7900gs bije na głowe X1950.Gothic nie jest żadnym
wyznacznikiem jakości jak o to chodzi,ponieważ jest to gra tak
zabugowana i źle napisana że widziałem na własne oczy jak tnie na
8800gto i Core 2 Duo 6600.Ja polecam geforca.Jednak jeszcze jedna
opcja którą możesz wziąść pod uwagę to kupić taką samą płytę
główną,tylko odrobinkę wyższy model,z dwoma złączami pciex,ponieważ
chipset P35 ma natywne wsparcie dla CrossFire.W takim układzie weź
radeona,a zawsze jak będziesz potrzebował coś więcej to po prostu
kupisz drugiego.Ja jednak nadal polecam geforca.Pozdrawiam

Wojtek