ktorego liteona wybrac?

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 23:52:38 MET DST

witam,
chce kupic czytnik i zastanawiam sie nad wyborem... w zasadzie zdecydowalem
sie na liteona bo dobrze zwraca informacje o jakosci plyty (mam teraz combo,
z ktorego jestem bardzo zadowolony ale zmienilem obudowe na czarna i nie
pasuje kolorystycznie), nie wiem tylko czy kupno nagrywarki ma jakis sens,
czy nie wziac samego czytnika... nie bede na pewno na nim nagrywal bo mam
inna nagrywarke...
moje priorytety to dobry odczyd DVD oraz cicha praca, do wyboru mam
nastepujace modele:

czytniki
LITEON LH-16D1P
LITEON DH-16D2P