Re: Monitor

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 18:44:03 MET DST

Podziwiam Cię, bo masz złe nastawienie do LCD a rzucasz się na coś
najtańszego (najgorszego?) na rynku ;-)
To ni emoże skońćzyć się dobrze.
Co do rozdziałki nie natywnej to ne ma tragedii, zwłaszczw w grach. Ja np.
w notku mam 1400x1050 ale to stanowczo za wiele dla 15", a "duże czcionki"
sąskutecznie ingorowane przez większość aplikacji (także samego windowsa)
więc jedynym wyjściem było ustawienie 1024x768. Obraz stracił ostrość, ale
żeby to była tragedia to nie. Da się pracować i w niczym to nie
przeszkadza - no chyba, że ktoś ma hopla na punkcie super brzytewnego
obrazu - ja nie mam bo i tak na 19 LCD mam włączone ClearType - więc obraz
przypomina crt ;-)

--
Mariusz