Re: Wyjscie sluchawkowe w glosnikach Logitech X230

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 11:57:24 MET DST

Dnia Mon, 9 Jul 2007 11:32:58 +0200, Gargamel napisał(a):

> Dobre, tyle że jeśli do słuchawek tyle wystarcza, to to nawet nie są
> słuchawki tylko ich imitacja (podobnie jak głośniki w laptopie też udają
> głośniki :P)

Trzeba po prostu dobierać słuchawki przeznaczone do bezpośredniego
podłączenia do komputera (o niskiej impedancji). Są w tym segmencie całkiem
przyzwoite. Traktowanie peceta jako urządzenia HiFi i kupowanie do niego
słuchawek za paręset złotych jest dużym nieporozumieniem.

> Widze, że słabo jesteś zorientowany i stąd chyba nie bardzo wiesz, o czym
> mówię :P.

Z tym argumentem nijak nie jestem w stanie dyskutować.