Re: Wyjscie sluchawkowe w glosnikach Logitech X230

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 10:37:23 MET DST

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> w wiadomości
<news:f6t0q7$6mt$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Trzeba po prostu dobierać słuchawki przeznaczone do bezpośredniego
> podłączenia do komputera (o niskiej impedancji). Są w tym segmencie całkiem
> przyzwoite. Traktowanie peceta jako urządzenia HiFi i kupowanie do niego
> słuchawek za paręset złotych jest dużym nieporozumieniem.

Wystarczą _normalne_ słuchawki za parędziesiąt zł...

ps.: słuchawki hifi za paręset zł miewają mniejszą impedancję niż takie za
parędziesiąt zł :P

> Z tym argumentem nijak nie jestem w stanie dyskutować.

A niech tam: w kwestii creative się nie będę wypowiadał, bo w tym
monopolistycznym szicie widziałem (a raczej słuchałem) dedykowane (czytaj:
ze wzmocnieniem dla słuchawek) wyjście słuchawkowe w jakimś audigy na
pcimciu (albo na usb, w każdym razie karta dla notebooka).

"Normalne" karty (czyli takie na PCI) miewały takie coś u normalnych
producentów, np.:

http://www.techspot.com/reviews/hardware/fortissimo2/fortissimo-3.shtml
(patrz w tabelce "External Connectors" :P)

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"