Re: dziwne wskazania temperatury

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 01:05:59 MET DST

Artur jest autorem poniższej wiadomości:

> stopni, jednak najdziwniejsze moim zdaniem jes to, ze po wylaczeniu
> obciazenia temperatury natychmiast (w ciagu sekundy) spadaja prawie do
> wartosci jak w idle...

mam mniej więcej podobne zachowanie na Northoowdzie i to na dwóch
niezależnych czujnikach, ale przy krótkotrwałych obciążeniach. Przy
dłuższej pracy na maksa, jak np kilkugodzinny rendering sonda w
radiatorze już pokazuje zmiany stopniowe, ta od płyty dalej tak samo,
tzn zaraz po skończeniu renderowania proc ma 27 stopni, czyli w ciągu
sekundy miał wystygnąć o jakieś 9. ma nawiew, ale nie taki ;)

BTW nie używasz do odczytu z Gigabyte'a Speedfana mam nadzieje? niezbyt
się lubią.

--
                 _____