Re: Kontroler PCI

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 13:49:28 MET DST

Użytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1183859196.921782.160850@n2g2000hse.googlegroups.com...
> Urzadzenie wylaczone
> to urzadzenie dla ktorego nie sa ladowane sterowniki

Hmm, nie jestem pewien czy do wyłączonego w MU urządzenia nie są ładowane
sterowniki. Być może jednak są i sobie "czekają" nieaktywne na włączenie
urządzenia.

>W przypadku modemu jest on
> wylaczony o tyle, ze potrafi wykryc polaczenie ale juz go nie obsluzy.

Tego też nie jestem pewien. Jak wyłączę w MU np. kartę sieciową to
natychmiast gasną wszytkie diody na niej. A normalnie diody na niej
pomrygują nawet podczas startu kompa (czy w biosie). Wygląda na to że po
wyłączeniu w MU nie przechodzi ona w stan STANDY czy SLEEP (gdzie zużywa
jakieś tam śladowe ilości Wata) tylko jest całkiem wyłączana (albo być może
wyłącza się cały slot PCI*)

---
*BTW. Teraz to już jest chyba "full automatic", ale w starszych biosach była
opcja "Autodetect DIMM/PCI Clock", która wyłączała na starcie kompa wszytkie
puste sloty PCI i gniazda pamięci.