Re: Kontroler PCI

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 03:58:20 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:f6pdu5$sh1$1@atena.e-wro.net...

> Nie wykluczam że karty rozszerzeń mają różne "poziomy aktywności" tak jak
> np. tryb uśpienia w kompie.

Właśnie luknąłem na specyfikację elektryczną mojego twardziela. Pisze tam że
dysk może działać w 4 różnych trybach (poza zwykłym trybem pracy jest
jeszcze IDLE, STANDBY i SLEEP). Wszystkie różnią się m.in. poborem mocy
(kolejno 8, 7.25, 1.20, 0.50 Watów). W HDDkach prąd żre co prawda głównie
część mechaniczna, ale w dwóch ostatnich trybach talerze napewno już się nie
kręcą, więc prąd żre tylko elektronika. Więc w przypadku kart PCI zapewne
jest analogicznie

Nie ma to jak napisać 3 odpowiedzi do swojego własnego posta :) W sumie to i
tak dobrze że się mniej, więcej sam ze sobą zgodziłem :)