Re: Kontroler PCI

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 14:26:25 MET DST

maX napisał(a):

> Przydaje się gdy provider netu akurat ma awarię, a trzeba szybko wysłać
> / odebrać wiadomość. Oczywiście w Menadżerze Urządzeń standardowo jako
> "Wyłączony" bo co ma żreć te 5W bezpotrzebnie.

Czyżby? Miałem taką awarię Neo raz w przeciągu ostatnich miesiący, a na
dobrą sprawę nie padła sama neo co centrala po burzy, tak więc modem i
tak by się do niczego nie nadał w takiej sytuacji. Nawet gdyby się nadał
- to i tak zrobiłbym tak, jak zrobiłem: T610 jako modem GPRS i BT jako
sposób połączenia z komputerem. Rozwiązanie szybsze, wygodniejsze i na
dobrą sprawę tańsze jeśli chodzi o sprawdzenie wiadomości...
Niemniej modem siedzi u mnie w PCI, podobnie jak FD jest podpięta. Po
co? Nie wiem... :)