Re: Kontroler PCI

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 02:20:51 MET DST

"maX" napisał:

> Myślałem dłuższą chwilę i nie wymyśliłem dlaczego ktoś miałby
> wyłączać dane urządzenie, a potem je jeszcze usuwać.

Celem sprawdzenia, czy wyłączenie danego urządzenia via MU wyłącza je
fizycznie, aby nie żarło prądu "bezpotrzebnie", tak jak Ty masz wyłączony
modem. Otóż ja uważam, że to urządzenie nadal jest włączone, a ów czerwony
krzyżyk jest tylko sygnałem, że Winda będzie je ignorować. Gdyby można je
było faktycznie wyłączyć z poziomu MU, tak jak wyłącza się urządzenia z
poziomu BIOS-a, to po wyłączeniu go w MU a następnie pogonieniu go stamtąd
Winda już go nie powinna więcej wykryć. Dlatego pytam - wykrywa? Jeśli tak,
to Twój modem pomimo "wyłączenia" nadal żre ten prąd, nie wiem czy 5W, ale
żre.

JoteR