Re: Pamiec Dual Channel

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 00:40:34 MET DST

> Kingston SO-DIMM 2GB DDR2 667 MHz CL5
> czy
> Corsair SO-DIMM 2048 MB DDR2 667 MHz CL5
>
> Corsair 70 zł więcej a chyba kingstona będzie łatwiej dokupić, nie?

Kupilbym Kingston, bo jest tanszy i pewnie latwiejszy do zdobycia w
przyszlosci. Jesli nie wtracasz sie notebookowi do zarzadzania
czestotliwoscia na jakiej pracuje (oszczedzanie energii) i nie musi
"wedrowac" po czestotliwosciach co 133Mhz to nie bedzie problemu. Nie
mowie, ze by był z Kingsonami, ale wkladalem do "Twojego" nootebooka
2x1G 667 Corsair i wiem, ze one to potrafia. Nie przejmuj sie zbytnio
identycznoscia - najwyzej kupisz o stopien lepsze i tez bedzie dobrze.