Problem z dźwiękiem

Autor: Szymon <adikbakap1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 00:43:04 MET DST

Problem dziwny ale postaram się go opisać jak najdokładniej, może komuś uda
się znaleźć rozwiązanie.
Chodzi o jakieś dziwne przesterowanie objawiające się tym, że na jednym
kanale(zawsze prawym biorąć pod uwagę wejście na wzmacniaczu), podczas
odtwarzania muzyki z komputera pojawiają się trzaski w rytm wysokich
częstotliwości(cyk, cyk). Dźwięk ten jest prawie taki sam jak dźwięk
przypalonego gwizdka w kolumnie. Filtr na wzmacniaczu obcinający dźwięki
powyżej 10khz wycisza to paskudztwo ale jak da się troszkę głośniej to znów
wraca nawet na włączonym filtrze.
I teraz tak:
Na słuchawkach podpietych bezpośrednio pod soundblastera ów dźwiek nie
wystepuje.
Na wzmacniaczu pod który jest podpiete cd technics też nie ma tego dźwieku.
Na wzmacniaczu + odwarzacz mp3 też go nie ma.
Pojawia się tylko w połączeniu komputer + wzmacniacz, i to tylko gdy
głośniej gra wzmacniacz (ok 35% mocy), pojawia się tak samo na kolumnach
jak i na słuchawkach. Nie wiem kiedy to się pojawiło, jak sie nudze to
grzebie we flakach kompa i mogłem coś nie tak przestawić. Niestety kiedy i
co to pokojarzyć nie mogę.
Sprzęt:
SB LIVE CT4670
kolumny polaris 200 + wzmacniacz yamaha a960
mkII(http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ba366c7fc15bb8af.html)
Będę wdzięczny za pomoc.