Pamiec Dual Channel

Autor: goto <goNOzweiSP_at_AMgazeta.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 22:22:12 MET DST

Witam,

Mam laptopa (Lenovo, seria X, Centrino Duo 1,4 GHz Low Voltage) fabrycznie
wyposazonego w 1 GB (2x512) ramu DDR2 667 mhz. Poniewaz komputer pracuje pod
kontrola Win Vista Business 1GB ramu to stanowczo za malo.... i tutaj mam
dylemat: moge kupic za niewiele ponad 300 zl dwie kosci 1GB i cieszyc sie
dwoma GB ramu w Dual Channel . Moge za okolo 400 zl kupic jedna kosc 2GB i
na razie miec 2,5 GB (2GB+512MB) ale bez Duala z perspektywa dokupienia
drugiej kosci za pare miesiecy i cieszenia sie 4GB Duala.

Stad moje pytanie czy róznica wydajnosci miedzy przypadkami 1GB+1GB Dual i
2GB+512MB non Dual bedzie znaczaca... troche bym musial popracowac z jedna
2-gigowa koscia bo nie stac mnie na wszystko na raz....

Z góry dzieki za odpowiedz...

Pozdrawiam,
goto