Re: Nowa klawiatura i barszcz czerwony (śmieszne i długie)

Autor: Mateusz Szczyrzyca <annihilator_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 20:10:39 MET DST

07.07.2007: slawek_xl wrote:

> Muszę cię "pocieszyć", że nawet gdybyś nie karmił tej klawiatury
> barszczem, to i tak w każdej chwili może odmówić posłuszeństwa.
> Kilka dni temu podjąłem próbę naprawy takiej klawiatury u znajomej. Ona
> barszczu nie jadła, ale niektóre klawisze momentami nie działały, za to
> inne próbowały nadrabiać za tamte. Kobieta co prawda bardzo dużo pisze
> ale miała to "cacko" zaledwie kilka miesięcy - gwarancję zgubiła (może i
> dobrze). Co prawda nazwa inna (easy touch ET-372 EXPERT USB), jednak
> "technologia" dokładnie taka sama jak opisałeś. Gorsze badziewie trudno
> [...]

No ja właśnie piszę teraz z takiej klawiatury (może nie noname, bo tracer),
która ma chyba z 5-6 lat i można jej użyć jako podstawki w kuchni, talerza
czy deski do krojenia, a i tak da się wyczyścić błyskawicznie i doprowadzić
do użyteczności, folia jest dostępna od razu po rozkręceniu, bez
jakichkolwiek zabiegów, a sporo przeżyła już, więc wiem o czym mówisz.
Jedyny mankament, to że jeden z gwintów pęknął od tego rozkręcania jej.

Jeśli chodzi o te nowe... to zobaczę jutro co po przesuszeniu będzie mi miała
do zaoferowania... mam nadzieję, że to kwestia przesuszenia, bo to byłyby
jaja, żeby 3 krople barszczu ją pokonały. Na razie jest lepiej niż od
ostatniego mojego posta...

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia