Re: Nowa klawiatura i barszcz czerwony (śmieszne i długie)

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 19:08:21 MET DST

Osoba Mateusz Szczyrzyca napisała na pl.comp.pecet:

> No i narobiłem sobie małego problemu - zajadałem przy komputerze
> barszcz, klawiature jak zwykle odsuwam na czas jedzenia, bo mam
> szerokie biurko.

A nie uczyli w szkole, że przy książce się nie je? To samo tyczy się
komputera.

Nigdy nie miałem takiej klawiatury, ale w takiej zwyczajnej wystarczy
chwycić felerny klawisz i mocno pociągnąć/wyłamać. Najlepiej wybrać
sobie jakiś z krawędzi klawiatury i przez niego dojść do reszty. Nie
powoduje to oczywiście uszkodzenia sprzętu.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur