Re: Pecet wylacza sie nagle - uszkodzona plyta/ procek/ inne?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 18:14:01 MET DST

On 7 Lip, 17:56, Raack <r...@o2.pl> wrote:
> Nie przeczytalem wszystkich postow, moze powtorze, a i rada jest
> srednia: moze plyta reaguje na "przegrzanie" procesora na podstawie
> wskazan swojego miernika? W Biosie moga byc do tego jakies ustawienia
> w zarzadzaniu energia.
Nie koncentrujmy sie tak bardzo na kwestii podkrecania, bo to wszystko
dzialalo przez 2 lata.
Ale rzeczywiscie plyta by tak reagowala przy przegrzaniu procka, wiec
odpowiadajac merytorycznie - 52 st.C to nie powinna byc podstawa do
wylaczenia zadnego Athlona (o ile wiem plyty wylaczaja chyba przy 70
czy cos takiego). Chyba, ze cos w plycie sie zepsulo - tak jak moglyby
byc to inne elementy, jak kondensatory, itp.
J.