Re: VGA, PCI-E, 200zl, z DOBRYM obrazem na D-sub

Autor: <contact_agentedwardfring1_at_yahoo.co.uk>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 18:14:00 MET DST

http://www.allegro.pl/item213244483_nowe_palit_geforce_7200gs_256mb_ddr2_ultrasilent_.html

> czy kombinacja GPU / producent jest warta tej ceny?

Na allegro nie spodziewaj się dobrej jakości. Szczególnie przy niskich
cenach. Producent Palit na leży do tanich, pewnie słaby.
Kiedyś miałem Palita i byłem zadowolony z jakości GF2MX400. Ale ja się
przesiadałem z S3Trio64 z 2MB VRAM więc pewnie każda inna karta byłaby
lepsza.

> No wlasnie, a co to sa dzisiaj markowi producenci? :) MSI, Gigabyte,
> Palit, Sapphire... co jeszcze?

Asusa też chwalą. Palita bym nie zaliczał choć byłem wtedy zadowolony.

--
contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer