Re: Jak zintegrowana grafika obsługująca DX 9c?

Autor: <contact_agentedwardfring1_at_yahoo.co.uk>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 18:15:34 MET DST
Message-ID: <f6oefn$mj$2@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

 seegard@wp.pl wrote:

>
>> U mnie na GF6150 poszedł RTCW i Nolf2 w 1024x768x32 na max detalach.
>> Oczywiście grywalne. Kostka zgodna z DX9c.
>>
>> I niech starzy grupowi wyjadacze nie robią sobie jaj z nowoczesnej
>> integry. Czasy S3Trio z 2MB VRAM już dawno minęły.
>
> No tak, te dwie gry znakomicie reprezentują DX9... Zaiste, nowoczesna
> integra to potęga grafiki 3D dzisiejszych czasów!

Za tą cenę i z gratisową płytą główną z pewnością tak.

-- 
contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer
contact_agentedwardfring1@yahoo.co.uk is spamer
contact_agentedwardfring1@yahoo.co.uk
Received on Sat Jul 7 18:20:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Jul 2007 - 18:51:03 MET DST