Re: VGA, PCI-E, 200zl, z DOBRYM obrazem na D-sub

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 23:11:58 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 06 Jul 2007 14:42:40 +0200
is the real date, "contact_agentedwardfring1@yahoo.co.uk"
<contact_agentedwardfring1@yahoo.co.uk> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Jak ma być niekłopotliwe i dobre do Linuksa szukaj czegoś na Geforce.

Do tej pory mialem w domu Radeona 9000pro, w pracy dalej mam Matroxa
G450 (+2x 20'' Eizo). Tego drugiego zestawu nie zamierzam zmieniac :),
natomiast znalazlem cos takiego:

http://www.allegro.pl/item213244483_nowe_palit_geforce_7200gs_256mb_ddr2_ultrasilent_.html

czy kombinacja GPU / producent jest warta tej ceny?

>A co do jakości wyjścia VGA to czeka cię wędrówka po sklepach z monitorem i
>oglądanie tego co sprzedawca podłączy. Patrz tylko na markowych
>producentów.

No wlasnie, a co to sa dzisiaj markowi producenci? :) MSI, Gigabyte,
Palit, Sapphire... co jeszcze?

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR