Re: Przesiadka z T22 na nowe Lenovo - Wasze opinie ?

Autor: SÅ‚awomir Januszkiewicz <nuter_at_crocom.com.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 13:55:45 MET DST

Paweł Galiński pisze:

> Zastosowania:
> - office / power point
> - internet
> - filmy / mp3, dvd
>
> Planowany czas eksploatacji: 4 -5 lat.
>
> Trafiłem na model IBM-LENOVO TY0FWPB - N100
> T2080/1024/15.4/120/DVDR/W/F/VISTA
>
> Link: http://www.koyto2.pl/eSklep/prod.php?partnumber=TY0FWPB
>
> Niestety nie mogę nigdzie ( w trójmieście) trafić tego kompa "na żywo"
> tak więc zwracam się do Was z pytaniem:
> - czy ma przyzwoitÄ… matrycÄ™ ?
> - jak wygląda jakość wykonania ?
> - co polecacie alternatywnie ?

Spróbuj czy nie mają w 4M - na początku tygodnia jeszcze mieli jakieś
N100 na składzie. To jest we Wrzeszcu na "wysepce" (przedłużenie
Lendziona), tu jest link http://www.limo.com.pl/sklep/osc/ - jest w
nim pod "jak do nas trafić" mapka.
Co do N100, to "w chwili rozpaczy" tzn. na szybko, w stylu dziÅ›
podliczamy finanse i googlamy, jutro kupujemy, zanabyłem dla kobity
(mus był) starszy model, jeszcze z Celeronem (świadom pro i cons) - i
jak dotąd (około 9 miesięcy) bez zastrzeżeń. IMO wykonanie lepsze niż
HP, F-S czy inne w podobnej cenie. Oczywiście jakość "ciut" niższa niż
modele T - ale w tej cenie jak najbardziej OK. Gwarancja dla klienta
indywidualnego 24 miesiące (nie korzystałem, więc nie wiem jak z jej
realizacją). Matryca IMO za taką kasę bardzo dobra. Tylko odlicz około
10 GB od dysku na partycjÄ™ recovery i jak znam zycie 1024 RAMu jest w
dwóch modułach, czyli oba sloty zajęte i konieczność wymiany modułu w
razie rozszerzania.
Zalety (dla mnie):
- wbudowany czytnik kart (korzystam intensywnie, pomimo, ze komp nie mój),
- właśnie jakość matrycy,
- cisza (przy pracy biurowej + net przez WiFi), wiatrak nawet siÄ™ ie
włącza (choć dysk jest dość głośny)
- jakość i czułość touchpada - chyba jedyny, od którego mnie nie odrzuca.
Wady (dla mnie i kobity):
- rozmieszczenie gniazd USB, 3 z nich sÄ… prawej strony blisko
przedniej krawędzi, podobnie jak słuchawkowe i mic. - czyli tam gdzie
często operuje się dodatkową mychą,
- waga (ale w tej cenie trudno o coś lżejszego),
- brak wejścia line-in (czasami jest mi potrzebne).
Akumulator bez rewelacji (ale wiadomo, to Celeron M - wybór był
świadomy) 2,5 do 3 godzin, przy pracy z edytorem z wyłączonym WiFi i
BT - po włączeniu około 0,5 godziny krócej (film spokojnie da sie
obejrzeć, jeżeli ktoś jest masochostą ;-)).

Nuter