Re: Przesiadka z T22 na nowe Lenovo - Wasze opinie ?

Autor: Paweł <galinski.p_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 17:15:28 MET DST

Dzięki. Zaszedłem do Camino na Dmowskiego i mają tam zarówno Toshiby
jak i N100. Porównywalne modele obu firm różnią się ceną jakieś +200
zł jakie trzeba dać dodatkowo za Toshibę.

W robocie jest Toshiba więc mam wiedzę jak coś takie wyglada i jak się
mniej więcej na tym pracuje. Co do Lenovo to niestety nie mam
możliwości sprawdzenia.
Jeżeli ktoś może mi wskazać gdzie w Gdańsku - najlepiej Wrzesz lub na
trasie skmki mogę zajść aby oblookać pracującego Lenovo to byłbym b.
wdzięczny.

pozdrawiam

Paweł