Re: Przesiadka z T22 na nowe Lenovo - Wasze opinie ?

Autor: Paweł Galiński <galinski.p_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 13:20:35 MET DST

CodeBoy wrote:

> mam trioche inny model: mniejszy hdd ale dodatkowo BT :)
>
> Wykonanie moim zdaniem jak za ta cene jest wrecz perfekcyjne, nic nie
> skrzypi nic nie odstaje.
> Ekran dobry, napewno lepszy od mojego sluzbowego acera, ale do monitora
> Neca stacjonarnego troszke mu brakuje, no ale Nec jest na S-IPS :). Moim
> zdaniem Lenovo N100 jest najbardziej wart swojej ceny w porownaniu z
> konkurencja.
> z tego co czytalem to uzytkownik domowy ma 24msc gwarancji, natomiast
> firmy 12.
>

> --www.landmedia.pl

Dzięki.

Biorę również pod uwagę Toshibę.
Np. ten model:
OSHIBA Satellite A100-784 15.4" Core Duo T2250 za 2779 zl.
http://www.camino.pl/opis.php3?ID=25086

Co o nim sądzicie ?

Który ma lepszą matrycę ? Wiem, ze Toshiba to glare, ale nie będę miał z
tym problemu. Nie mam źródła światła za biurkiem, a tam głównie będzie
on stał.

pozdrawiam

Paweł