Re: Przesiadka z T22 na nowe Lenovo - Wasze opinie ?

Autor: CodeBoy <codeboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 10:08:37 MET DST

Dnia 07-07-2007 o 00:54:27 Paweł Galiński <galinski.p@wp.pl> napisał(a):

> Zastosowania:
> - office / power point
> - internet
> - filmy / mp3, dvd
>
> Planowany czas eksploatacji: 4 -5 lat.
>
> Trafiłem na model IBM-LENOVO TY0FWPB - N100
> T2080/1024/15.4/120/DVDR/W/F/VISTA
>
> Link: http://www.koyto2.pl/eSklep/prod.php?partnumber=TY0FWPB
>
> Niestety nie mogę nigdzie ( w trójmieście) trafić tego kompa "na żywo"
> tak więc zwracam się do Was z pytaniem:
> - czy ma przyzwoitą matrycę ?
> - jak wygląda jakość wykonania ?
> - co polecacie alternatywnie ?

> [...]

mam trioche inny model: mniejszy hdd ale dodatkowo BT :)

Wykonanie moim zdaniem jak za ta cene jest wrecz perfekcyjne, nic nie
skrzypi nic nie odstaje.
Ekran dobry, napewno lepszy od mojego sluzbowego acera, ale do monitora
Neca stacjonarnego troszke mu brakuje, no ale Nec jest na S-IPS :). Moim
zdaniem Lenovo N100 jest najbardziej wart swojej ceny w porownaniu z
konkurencja.
z tego co czytalem to uzytkownik domowy ma 24msc gwarancji, natomiast
firmy 12.

--
www.landmedia.pl