Re: prosze o pomoc . podlaczenie karty TV

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 12:07:13 MET DST

Był 7 lipiec 2007 roku (sobota) gdy o godz. 8:30, wszystkim znany *Player*
napisał(a):

Co do jakości to obraz jest b. ładny przy Pixel width (nie wiem co to jest
bo chyba nie rozdzielczośc) 320 a wiec najniższym. Ustawinie większego nic
albo niezawuażalnie zmienia (pojawia sie tylko ten niechciany efekt).

> powinno dać się zgrywać z połową jakości PAL czyli 384 na 288 (360/240)
Tak własnie zgrywam (ale tworza sie duze pliki, 15 sek ok 40 MB)

> najwazniejsze jest zainstalowanie odpowiedniego kodeka

Dzięki.. Popatrzę.
A pomijając to ze chyba za słaby mam komp, jak zmusić Dscalera do pakowania
avików. Zrzuca mi ale bez pakowania a to zajmuje za duzo miejsca.
Co zrobić. Wrzucić jakies kodeki. Mam juz przy innym progsie a w Dscalerze
okienko z pakowaniem jest, o ile dobrze pamietam, nieaktywne.
Jak go zainstalować (mam juz kodeki zainstalowane np dla AllPlayera) i
chyba jaiegos innego softu.

No nic w każdym bądź razie za dotychczasową pomoc, serdeczne dzięki.

Andrzej

--
Pozdrawiam