Re: prosze o pomoc . podlaczenie karty TV

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 08:30:08 MET DST

> Juz wrzuciłem ..
> http://pogorzelica.ovh.org/TV.jpg
> I te kroki.. latajace akle w czesci ekranu sa przy wyższych Pixel width.
> Przy niższych.. najbardziej widoczne sa jesli ujecie jest stosunkowo
> jasne.

hmm to nie wiem jaka jest przyczyna, nigdy nie miałem czegos takiego a
dscalera uzywałem z wieloma roznymi kartami
mozesz potestować inne programy chrisTV, ATV2000
tu spis wszystkich alternatywnych programów do obsługi TV
http://www.tv-cards.com/allapps.php

> Mam pytanie czy da sie zmusic Dscalera aby zgrywał do pliku avi z
> kompresją. Jesli tak to moze podpowiesz.

powinno dać się zgrywać z połową jakości PAL czyli 384 na 288 (360/240),
najwazniejsze jest zainstalowanie odpowiedniego kodeka