Re: prosze o pomoc . podlaczenie karty TV

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 16:11:38 MET DST

Był 5 lipiec 2007 roku (czwartek) gdy o godz. 15:07, wszystkim znany
*Player* napisał(a):

> tak po zainstalowaniu sterowników
> http://www1.medion.de/downloads/?op=detail&id=1643&type=treiber&lang=nl
> i uruchomieniu programu TV - polecam np dscaler
> http://deinterlace.sourceforge.net/
> - conajmniej obraz :) (po zestrojeniu stacji)

I jeszcze jena rzecz. Myszkując i googlując (natknąłem sie na karte tv
innego producenta ale na tym samym chipsecie) i pisało ze wymaga włozenia w
specjalny slot pci. Coz to takiego bo nie bardzo rozumiem. Moja karta jest
faktycznie firmy medion a tamtego prod...sorry ale nie pamietam.

--
Pozdrawiam