Re: ktora stara grafika lepsza?? :)

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:56:40 MET DST

Jakub Krajewski pisze:
> Co do jakości obrazu się nie wypowiadam, bo to subiektywne
> jest. Miałem kiedyś R8500 potem R9600 i dużej różnicy względem
> GF nie widziałem. ;-) Ale to moje zdanie.

Nie żartuj :-) Swego czasu miałem w domowym komputerze 9600 Pro, po
przesiadce na GF 2 MX (w czasie wymiany karty) nie mogłem w ogóle
patrzeć na ekran - takiego szaroburego mydła ciężko nie zauważyć. To
samo po zamontowaniu GF 4 MX. Fakt faktem, że pod względem jakości
obrazu jestem bardziej wyczulony niż przeciętny użytkownik - ale nie
zauważyć różnicy to trzeba naprawdę mieć problemy ze wzrokiem lub bardzo
kiepski monitor. Sytuację poprawił dopiero 7600GS na DVI - oczy
odetchnęły ;-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: