Problem z napedem

Autor: wasyl <waajkg_at_ssssss.dd>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:56:42 MET DST

Witam,

Byc moze NTG, ale zapytam. Posiadam nagrywarke DVD Nec 3551
i mam maly problem. Otoz nie moge korzystac z Hiren's Boot CD
gdyz w momencie ladowania sterownika CD-ROM Hiren's sie wiesza.
Taki sam problem mam z instalacja Ubuntu lub Mandriva. Uruchamia
sie instalator jednak wyskakuje cos w stylu Cd drive not found.
W przypadku Mandrivy problem mozna rozwiazac gdyz mozna wskazac
plik z obrazem iso na dysku i instalacja przebiega pomyslnie.
Jednak bardziej zalezy mi na Ubuntu i poprawnym dzialaniu Hiren's.
Ma ktos jakis pomysl?

--
wasyl