Re: ktora stara grafika lepsza?? :)

Autor: Jakub Krajewski <jakub_at_wytnij.krajewski.org>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 22:53:32 MET DST

MadMan <s00zfqxir0t2.170uk8x3bpxl9.dlg@40tude.net> napisał:

[...]

> 1. Lepsza jakość obrazu.

Co do jakości obrazu się nie wypowiadam, bo to subiektywne
jest. Miałem kiedyś R8500 potem R9600 i dużej różnicy względem
GF nie widziałem. ;-) Ale to moje zdanie.

> 2. DVI w standardzie - jeśli ktoś chce podłączyć LCD to go
> zainteresuje to.

Kurde, nie zdawałem sobie sprawy, że znalezienie starszego
GeForce z DVI jest tak trudne. Racja, to jest argument. :)

> 3. Wyższa wydajność.

Idąc tym tropem, można mu polecić GF8800 ;-) Za tę samą cenę
kupi chociażby GF3Ti, który punkt 3 i 4 niwieluje. Pozostaje
to DVI, które faktycznie przesądza.

--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 758933216s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju