Re: Przesiadka z T22 na nowe Lenovo - Wasze opinie ?

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:23:30 MET DST

"CodeBoy" <codeboy@poczta.onet.pl> wrote in message
news:op.tu24wnp1qpovu1@domek-coder...

> mam trioche inny model: mniejszy hdd ale dodatkowo BT :)
>
> Wykonanie moim zdaniem jak za ta cene jest wrecz perfekcyjne, nic nie
> skrzypi nic nie odstaje.
> Ekran dobry, napewno lepszy od mojego sluzbowego acera, ale do monitora
> Neca stacjonarnego troszke mu brakuje, no ale Nec jest na S-IPS :). Moim
> zdaniem Lenovo N100 jest najbardziej wart swojej ceny w porownaniu z
> konkurencja.
> z tego co czytalem to uzytkownik domowy ma 24msc gwarancji, natomiast
> firmy 12.

Z tymi 2 latami laski nie robia. Cokolwiek kupisz jako osoba prywatna/domowa
(w celach niezwiazanych z dzialalnoscia gosp), jest to objete 2 letnia
odpowiedzialnoscia sprzedawcy za niezgodnosc towaru z umowa. I zdecydowanie
lepiej korzystac z tego uprawnienia niz z gwarancji (ktora jest
korzystniejsza dla sprzedawcy, wiec domyslnie jak oddajesz sprzet to
podsuwaja papierek "Naprawa gwarancyjna"). Najlepiej pojsc z wlasnym pismem,
gdzie jest:
-wyraznie zaznaczone, ze zglaszam reklamacje z tyt niezgodnosci towaru z
umowa
-okreslam co jest nie tak (dlaczego towar jest niepelnowartosciowy), czyli
opis usterki
-zglaszam swoje zadanie: wymiana na nowy, zwrot pieniedzy, obnizenie ceny

Jesli cos przegapilem to przepraszam.

J.