Re: prosze o pomoc . podlaczenie karty TV

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 20:09:46 MET DST

Był 6 lipiec 2007 roku (piątek) gdy o godz. 19:29, wszystkim znany *Player*
napisał(a):

> zrób screena moze chodzi o przeplot...?

Juz wrzuciłem ..
http://pogorzelica.ovh.org/TV.jpg
I te kroki.. latajace akle w czesci ekranu sa przy wyższych Pixel width.
Przy niższych.. najbardziej widoczne sa jesli ujecie jest stosunkowo jasne.

Mam pytanie czy da sie zmusic Dscalera aby zgrywał do pliku avi z
kompresją. Jesli tak to moze podpowiesz.
Pozdrawiam

--
Pozdrawiam