Re: PS/2 padło razem z zasilaczem?

Autor: John Smith <John.Smith_at_js.org>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 08:06:32 MET DST

> Czy to możliwe, że awaria zasilacza spaliła zlącze PS/2 dla
> klawiatury?

Trudno powiedzieć, ale podłączone urządzenia do złączy mogą łatwiej
palić te łącza niż niepodłączone. Jak wiadomo PS2 nie można podłączać w
czasie pracy komputera i u mnie gdy była luźna wtyczka do myszy i
przerywała, to w końcu PS2 się spaliło i mam teraz mysz USB. Kup lepszą
klawiaturę USB i ciesz się że można teraz podłączyć do innego łącza, bo
dawniej było tylko jedno PS2 a teraz w ogóle nie robią PS2 i wszystko
jest na USB.