Re: OVERLOAD czyli problem z UPS

Autor: Cucumber <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 11:25:32 MET DST

On 4 Lip, 11:05, Marx <m...@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
wrote:
> A tak na marginesie - po co kupiles Pentium D? Aktualnie to zupelnie
> nieoplacalny zakup, a przy tym zre pradu co niemiara

Kupiłem, bo C2D jest jeszcze za drogi, a ten mnie kosztował jakieś 200
zł ;-) Jak będzie potrzeba to wymienię. Moje potrzeby jako usera kompa
kończą się gdzieś na PIII 1000 MHz ;-)

Co do EVERA, to ten UPS do najtańszych nie należy. W serwisie
wyjaśnili, że zasilacze Chifeteca mają / tworzą jakieś krótkotrwałem
obciążenia (nawet podczas zasilania z sieci) które są / mogą być
interpretowane jako zwarcia przez czułą na to elektronikę UPSa.
Podłączę inny zasilacz ATX i zobaczymy. Poza tym z tego co mówicie
wynika, że PC powinno być "utrzymywane" przez APC 500 VA (jakieś
360-380Watt), a nawet po odłączeniu wszystkiego nie jest w stanie.
Tyle, że APC jest BACK, a EVER jest Active i tutaj ma lepsze
parametry, z wyłączeniem paranoi portu USB, który do niczego w nim nie
służy, oprócz zapchania jednego złącza USB ;-)

Jak już empirycznie sprawdzę wszystko to podzielę się wynikami.

Pozdrawiam, Krzysiek.