Re: Vista i wymagania co do grafiki.

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 18:44:50 MET DST

Osadnik nastukał(a):

> Tez prawda. Kolega któremu pokazywałem OpenOffice stwierdził ze to
> jest inny program i musiał by sie uczyć od podstaw, a tak naprawdę ma
> Paro innych nazw i inne ikonki. Zresztą przeciętny użytkownik
> wykorzystuje 10% mozłiwosci MS Word, a za pozostałe 90% musi
> zapłacić.

Co z tych 10 i 90%, jak wystarczy, że będzie 1% funkcji brakowało, a będzie
lipa.

> Tak, szczególnie hibernacja. Ekspresowo. W przypadku windy musiałem
> czekać aż zjedzie na dół zatrzymując sie na każdym piętrze,
> schodzenie linuksa to nic innego jak odcięcie lin dźwigu i zjazd
> grawitacyjny.

> I to chyba najwaĹĽniejsza karta przetargowa linuksa. Nie ma sztywnych
> widełek wymaganego sprzętu.

Postaw Linuksa z KDE/GNOME i OpenOffice na Celeronie 500MHz z 128MB RAM
i zobaczysz jak się ¶limaczy w porównaniu z XP + Office2003 (o Office 2000
nie wspominaj±c).

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...