Re: Vista i wymagania co do grafiki.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 14:56:42 MET DST

Qbab wrote:

> Użytkownik "M.Jordan" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości

> to co ty robisz na tej windzie ???

Tez prawda. Kolega któremu pokazywałem OpenOffice stwierdził ze to jest inny
program i musiał by sie uczyć od podstaw, a tak naprawdę ma Paro innych
nazw i inne ikonki. Zresztą przeciętny użytkownik wykorzystuje 10%
mozłiwosci MS Word, a za pozostałe 90% musi zapłacić.

> no popatrz a mnie się uruchamia o jakieś 50% szybciej niż winda na
> podobnym kompie człowieka z którym siedzę w pokoju :) z azmyka się jeszcze
> szybciej.

Tak, szczególnie hibernacja. Ekspresowo. W przypadku windy musiałem czekać
aż zjedzie na dół zatrzymując sie na każdym piętrze, schodzenie linuksa to
nic innego jak odcięcie lin dźwigu i zjazd grawitacyjny.

> a co do beryla to właśnie mam go odpalonego na karcie intela na płycie
> głównej Q965 :) i wszystko chodzi bardzo płynnie. testowałem też na
> wolniejszych kompach i poprostu szalało.

I to chyba najważniejsza karta przetargowa linuksa. Nie ma sztywnych widełek
wymaganego sprzętu.

Co do nie obsługiwania - wiele standardowych rzeczy obsługuje.

--
Trzeba mieć dystans, do siebie, do świata, i do pokonania. Najtrudniejszy
jest ten ostatni.