Re: Uniwersalne zasilacze samochodowe do laptopów

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 15:16:30 MET DST

> Napięcie w obliczeniach powinno byc jedno : albo 12 albo 15.

Na moje nie powinno bo laptop potrzebuje 15V i 3A i tyle daje zasilacz a
akumulator ma 12V więc logiczne że będzie płynął większy prąd a tym samym
aku mniej wytrzyma

Reszta obliczen OK, tylko że niezbyt trafne przyjąłeś założenie że na
> akumulatorze popracuje wykorzystujac w 100% jego pojemność.
> Podejrzewam że przy pobieranym prądzie na poziomie 3A gdzieś tak po 5
> godzinach akumulator nie będzie w stanie przeprowadzić rozruchu samochodu.

No to napewno ale oszacowac ile mocy potrzeba na rozruch dowolnego auta juz
nie potrafię odpowiedzieć