Re: Problem z załączeniem PC

Autor: IRAs108 <iras108_at_gmail.com>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 03:44:32 MET DST

On 3 Lip, 02:07, slawek_xl <slawek...@poczta.AS.onet.pl> wrote:
> gring...@gmail.com said the following on 2007-07-02 16:21:> Według zaleceń wszystko wyjąłem i wyczyściłem ale bez efektu :/ .
>
> Może nie napisałeś traktując to jako rzecz oczywistą, może ja nie
> doczytałem, ale czy sprawdziłeś ten głupi włącznik? Chociażby przez
> próbę uruchomienia komputera przez zwarcie na płycie pinów, na które
> przychodzi jego wtyczka?
> Choć to mało prawdopodobne, bywają przypadki uszkodzenia włącznika,
> szczególnie w kiepskich obudowach.
>
> --
> Sławek

Ja miałem w naprawie komputer co raz działał, a raz nie. Tzn. jak nie
działał nic się nie wyświetlało (a to był stary AT). Gdy już działał
to czasami lubił zgasnąć ekran i pozostać czarny. Okazało się że reset
raz był zwarty cały czas, a raz działał normalnie. Radziłbym
sprawdzenie wyłącznika, tym bardziej jak go wcisnąłeś przy wyłączaniu
komputera (mogłeś za bardzo wcisnąć, i styki mogły się wygiąć). Jestem
elektronikiem, więc wiem jak mechanika często zawodzi w urządzeniach
elektronicznych.