Re: Problem z załączeniem PC

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 02:07:38 MET DST

gringoxp@gmail.com said the following on 2007-07-02 16:21:
> Według zaleceń wszystko wyjąłem i wyczyściłem ale bez efektu :/ .
> Napięcia wynoszą 12,45 V i 5,05 V w stanie idle dla p300, 96 RAM,
> CDROM i 15 GB HDD.
> Wiatraki ani drgną, a napięcie wynosi 0,15 V na lini 12 V przy
> wyłączonym zasilaczu.
> Został tylko serwis...

Może nie napisałeś traktując to jako rzecz oczywistą, może ja nie
doczytałem, ale czy sprawdziłeś ten głupi włącznik? Chociażby przez
próbę uruchomienia komputera przez zwarcie na płycie pinów, na które
przychodzi jego wtyczka?
Choć to mało prawdopodobne, bywają przypadki uszkodzenia włącznika,
szczególnie w kiepskich obudowach.

--
Sławek