Re: ktora EVGA? (8800GTS)

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 03:43:07 MET DST

Botanix napisał(a):
> Czy ja wiem.. już teraz ATI biję NVidię na głowę w testach, co prawda to
> jeszcze nie gry ale jednak jakoś tam odzwierciedlają :).Różnica w wydajnośći
> na korzyść ATI jest na tyle spora, że aż "dziwne" by to było gdyby w grach
> wypadała słabiej.

Polecam artykuł:
http://www.benchmark.pl/artykuly/technika/DirectX10/DX10_skandale-1.html

Do czasu wyjścia pierwszych gier pod DX10 wstrzymałbym się z osądami,
gdyż póki co różnica w wydajności jest kwestią optymalizacji pod daną kartę.

Jeśli porównać Radeon 2900XT z 8800GTS 640MB to faktycznie, uzyskuje
lepsze wyniki w dzisiejszych benchmarkach, jednak jest to już inna
kategoria cenowa. W cenie ~1000 zł nie ma na dzień dzisiejszy lepszej
karty od 8800GTS 320MB.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.