Re: Ktora Toshiba?

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 18:20:20 MET DST

"dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> wrote in message
news:f6apcc$uaf$1@news.onet.pl...

> Ztcw niewiele lepiej.
> Miałem Pro (nawet jeszcze gdzieś sie wala). Zupełnie nie ta klasa co
> Tecra. Moja Tecra A7, już po przejściach, trzymana w plecaku, rzucana ;P,
> itp po wytarciu z kurzu i zupy wygląda prawie jak nówka. Do jakości
> naprawde ciężko jest sie przyczepić. Komputer ma rok. Do tego jest
> cichutki.
>
> No i na baterii trzyma - tak jak padło wcześniej - ok 2h. Tylko że mam
> X1600 - myśle że to przez to.

> Toshiba daje Ci od razu cały katalog i386; robisz tylko obraz płytki
> [...]
Dzieki za cenne porady. Wobec tego to jest obecnie moj faworyt:
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Toshiba/Tecra/Toshiba_Tecra_A8_183/pelny,id,34726/#
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/874776_toshiba_tecraa8-183_t5500_15_4.aspx
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/5417/
Dziwi mnie jego cena, bo w roznych sklepach jest od 3200 do 4200zl
(wyposazenie wszedzie identyczne).
Ogladalem dzisiaj Satellite A200 i tak samo straszne plastiki jak w A100. Do
tego odpustowa dyskoteka niebieskich diod jak w HP :(

J.