Re: Ktora Toshiba?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 14:00:04 MET DST

Dnia 7/2/2007 1:43 PM, Użytkownik Janusz Morkowski napisał:

> A jak sie pozycjonuja Satellite Pro?

Ztcw niewiele lepiej.
Miałem Pro (nawet jeszcze gdzieś sie wala). Zupełnie nie ta klasa co
Tecra. Moja Tecra A7, już po przejściach, trzymana w plecaku, rzucana
;P, itp po wytarciu z kurzu i zupy wygląda prawie jak nówka. Do jakości
naprawde ciężko jest sie przyczepić. Komputer ma rok. Do tego jest cichutki.

No i na baterii trzyma - tak jak padło wcześniej - ok 2h. Tylko że mam
X1600 - myśle że to przez to.

> Dzieki za info :)
> Windowsa zawsze robie swojego, z odpowiednio poustawianymi katalogami,
> tempami, wywalonymi uslugami, etc ;)

Toshiba daje Ci od razu cały katalog i386; robisz tylko obraz płytki
innego systemu tej samej wersji (home, prof), podmieniasz w obrazie ten
katalog i masz instalke już z wymaganymi sterownikami do sata, itp. A
sterowniki są wsyzstkie w sieci.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \