Re: Problem z załączeniem PC

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 14:34:22 MET DST

On 2 Lip, 14:14, gring...@gmail.com wrote:
> Witam,
> Mam pewien problem. Kilka dni temu podczas pracy PC się zawiesił więc
> go zamknąłem trzymając przycisk ON. Niestety nie uruchomił się
> ponownie. Myślałen że może padł zasilacz ale sprawdziłem z innym
> kompem i działa. Najlepsze jest to że wogóle nie reaguje na
> naciśnięcie klawisza ON. Powinien być chociaż czarny ekran i świst
> wiatraków, a tu nic. Jakbym nic nie robił. Jakieś pomysły? Płyta
> padła?
> Mój konfig to: Epox 8KDA3I, A64 2800+ s754, 512 DDR, R9600XT, WD 250
> GB, Mercury 400W.
> [...]

Z fusow na dnie mojej szklanki rysuje sie obraz zgrzanego komputera z
powiekszonymi wyjsciami usb...
Ostatnio jest goraco, wiec moze procesor lub pamiec, mniej
prawdopodobne, ze plyta. Jesli masz podlaczony glosnik do plyty i sie
nie odzywa to raczej plyta. Moze tez zwarcie na usb, to tego plyta nie
sygnalizuje, ale chciociaz na chwile rusza. Z tym swistem wiatraka bym
nie przesadzał, raczej sprawdz czy pojawia sie napiecie (czy chociaz
drgnie). Jesli masz na plycie diode wskazujaca na podlaczenie plyty do
zasilania to moze byc przydatne...