Re: Problem z załączeniem PC

Autor: <gringoxp_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 15:10:46 MET DST

On 2 Lip, 14:34, Raack <r...@o2.pl> wrote:

> Z fusow na dnie mojej szklanki rysuje sie obraz zgrzanego komputera z
> powiekszonymi wyjsciami usb...
> Ostatnio jest goraco, wiec moze procesor lub pamiec, mniej
> prawdopodobne, ze plyta. Jesli masz podlaczony glosnik do plyty i sie
> nie odzywa to raczej plyta. Moze tez zwarcie na usb, to tego plyta nie
> sygnalizuje, ale chciociaz na chwile rusza. Z tym swistem wiatraka bym
> nie przesadzał, raczej sprawdz czy pojawia sie napiecie (czy chociaz
> drgnie). Jesli masz na plycie diode wskazujaca na podlaczenie plyty do
> zasilania to moze byc przydatne...

Witam ponownie,
Zaraz zajme się mierzeniem miernikiem uniwersalnym napięć . Według
porady wyjme wszystko i przeczyszcze.
Komputer niegrzał się zbytnio. Temp wg Eveesta: CPU 37-45 ,Chipset
35-37, HDD 40-45 st C. Niestety niemam głośnika ani diody, mam
wyświetlacz kodów POST.
Jak będą jakieś postępy to poinformuję.
Pozdraiwam