Problem z załączeniem PC

Autor: <gringoxp_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 14:14:53 MET DST

Witam,
Mam pewien problem. Kilka dni temu podczas pracy PC się zawiesił więc
go zamknąłem trzymając przycisk ON. Niestety nie uruchomił się
ponownie. Myślałen że może padł zasilacz ale sprawdziłem z innym
kompem i działa. Najlepsze jest to że wogóle nie reaguje na
naciśnięcie klawisza ON. Powinien być chociaż czarny ekran i świst
wiatraków, a tu nic. Jakbym nic nie robił. Jakieś pomysły? Płyta
padła?
Mój konfig to: Epox 8KDA3I, A64 2800+ s754, 512 DDR, R9600XT, WD 250
GB, Mercury 400W.
Pozdrawiam